YTTERBY CUP!

1kommentarer

Känns väll ganska bra sen igår, bara att jag är så sjukt hes haha! Första matchen vann vi med 5-1 mot Hisingbacka och då gjorde jag ett av dom målen haha glad! :) Nej men de är la roligt att göra mål, spelar ju med juniorerna nu så de blir extra roligt:) Bästa laget ju, andra matchen vann vi med 4-1 mot Ytterby och den matchen var jag så sjukt taggad gjorde även ett mål där med :D
Sista matchen gick verkligen inte bra, förlorade med 4-0 tyävrr. Men dom var sjukt tekniska och inomhus var dom jätte bra. Dom var med i våran serie förra året utomhus och då vann vi över dom med 8-0. Men vi tar dom nästa gång om vi hamnar i samma serie :)
 
Vi är iaf vidare och vi kom 2:a i våran grupp. Och nästa matcher vi ska spela är på söndag vår första match börjar klockan 8.00 och vår andra match vet jag inte riktigt haha! :)
Skulle bara uppdatera lite så nu fick nu veta hur de gick för Kungälvs Juniorer :D
Bästa laget, ni är grymma tjejer <3
 
Ingen bild tyävrr! 
 
 

1 kommentarer

Anna :)

05 Jan 2013 01:27

Kan du inte lägga upp bilder från nyår?

Svar: Jo visst de kan jag göra. Jag lägger upp dom när jag har tid :)
Angelina Hoff

Kommentera

Publiceras ej