Lång dag nere i mimers hallen!

0kommentarer

Hej! Kom hem för en halv timma sen från mimershallen! Shit vilken grym dag, tror att de är den grymmaste dagen på hela mitt jullov typ haha :D Så sjukt glad är jag med! 

Min dag började med att jag, pappa och min lilla syster lovisa åkte ner till mimers hallen kvart i 7 imorse för laget skulle samlas då. Vår första martch var klockan 8 och den vann vi med 1-0 mot Lödelse :D Gött och andra matchen blev de 2-2 lika :) Så vi gick vidare till final!!! Grymmaste laget typ haha :)
Sen efter våra (juniorernas) matcher så duschade vi i mimershallen och så sen gick jag och Anna och åt mat. Sen efter de så drog vi tillbaka till mimershallen för att kolla på alla andra matcher haha. Klockan 10 i 5 började A-lagets matcher och de gick inget vidare för dom tillslut. Men a-laget började med att dom mötte Lödelse och i den matchen blev de 2-2 och andra matchen där dom mötte Ytterby vann dom med 5-2 as grymt ju. Så Kungälv gick vidare till semi. Men åkte tyvärr ut sen :( 
Och nu för en liten stund sen så kom jag och pappa hem för vi kollade på alla semifinaler och finaler haha. Vi måste ju följa allt haha :D 

Men nu är jag verkligen super trött så vi hörs imorgon igen, puss <3 :* 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej