Kungälvs FF

0kommentarer

Var nere från 11 - halv 3 kollade
På Kungälvs À-lag när dom
Spelade Ytterby cup och dom vann alla 3 matcherna! Så dom vann i gruppen och nu är dom vidare:)

Imorgon är de cup för mig igen, vi (Kungälvs juniorer) gick också vidare så de kommer bli fotboll för mig hela dagen från klockan 7 på morgonen haha då va samlas :) så stannar jag väll kvar hela dagen, kommer bli grym dag imorgon!
Ska upp klockan 6 på morgonen imorgon eftersom vi samlas 7 i mimers hallen så att jag ska gå och lägga mig grymt tidigt idag, funderar på om jag ska gå och lägga mig i sängen och kolla på en film eller lyssna lite på musik så att jag somnar gött!
Sämst uppdatering nu men de får bli som de blir! Vi hörs imorgon! :)

Bild på bästa laget <3 Bjuder på en bild på mig med!

Kommentera

Publiceras ej