Gött att sluta tidigt idag!

0kommentarer

Första dagen i skolan idag ju, och de var riktig go dag faktiskt! Började med att vi hade en ny lärare i SO:n och ingen visste om de. Men hon verkar riktigt bra faktiskt, så de är skönt. 
Skolan rullade på tills vi hade engelska då vi fick engelska läxa :( Första dagen trodde jag att man inte skulle få läxor och sånt men jo klart man fick de. Dagen rullade på och när klockan var 5 i 1 så slutade vi :D Glad tjej!!!
 
Men Ronja åkte för typ 1 ½ timma sen typ, hon åkte med mig hem efter skolan förut. Så vi snackade lite och sånt så de var skönt! Men nu sitter jag och pluggar lite på NO provet som jag har på Torsdag. Men ska plugga vidare så vi hörs senare eller imrogon. Jag får se om jag orkar och hinner blogga mer idag men de hoppas jah ahah! :) <3
 
BJUDER PÅ BILDEN PÅ MIG!
 
 
 

 

Kommentera

Publiceras ej